My LovEly FolloWeRs

Tabung Pengajian Sue..sila derma klik anda disini..thanks,..

Friday, February 26, 2010

Kahwin Kahwin..Saya Mau KAHWIN!!!


       Wah gempak x title kali nie??hehee..ari nie sue nk cite pasal kahwin lah..siapa yg x nak kahwin angkat tgn????emm nampaknye xde yg angkat tgn so that means all person in this wonderful world wanna married and  hv their own dream wedding ceremony..Wedding or the year?? Wedding of the month?? or wedding of the day?? hee Eh ade ke???ntah sue main tulis je huhu..opss ade gak ek org yg x nk kwn ???eh,  biar btol..jgn xkwn nati Nabi Muhammad SWT xngaku umat tau..dosa tau..sinful
      Ok time cuti Chinese new year yg lalu, sue dpt byk jemputan kahwin..ramai kwn sue yg dah khwin..emm besh nye..~so wondering when I will married?hehe…congrate for those who was married and still newly wed, reallyyy hope that ur married will remain until ur next of kin hee…bgsnye kalo yg kapel lama2 n finally dpt gak kwn..besh kn dpt kwn ngn insan yg kita syg..tp x sume cm 2..ade yg kapel dgn org lain tunang ngn org lain n kahwin jgk n org lain..part nie xbesh..tapi nk wat cmne dah xde jodoh korang..we must believe that “jodoh ditangan tuhan, kita hanya merancang tapi tuhan yg menentukan nye” am I rite?? Org ckp..bukan sue ckp ek..”a good man for  a good woman” but sometimes x jgk kn..if when we look around there are many cases that a wife is so nice, devout, faithful, loyal but HUSBAND..OMG never say..behaved like an EVIL..i dunt noe how to comments this scenario..really scared if its happen to me…ohh God plezZZ dunt lets this happen to me..amin..
     Hah, ari 2 2org kwn sue kahwin tp sue sempat g 1 je majlis kwin coz yg satu lg jauh sgt dr umah so xdpt g..malas nk drive em my turn????hehee…never noe juz let it happen with natural..bila sampai seru kahwin lah kn he…but as long as I not finish my stdy n get a job I will prohibit to think about married.lalalaalala.my family will never lets this happen..i noe it..huhu..so sue stop dreaming at a day ok? Understand!
    Bila ckp pasal khwin sue pon ade gak my own dream wed..hee..nak tau cm ne??meh nak cite..cm ne, sue nak pelamin kaler pink + putih..cantik x???emm mestilah cntik kan..and I will make sure that my husband will wearing baju pengantin kaler pink haha..nak ke xnak terpaksa gak yea haha…my wed card must hv our pix..gempak ckt kn..nk amik pix khwin byk2 5 roll leh?? And have video to show for my nex generation… wah demand nye..bialah sekali je kawin kn..xpe abis duit ckt janji puas hati heeeee..emm beshnye berangan haaa..dah lah sue stop dreaming ok..back to your own world..
     Emm skun br sem 6 ade ag 2sem nak abis stdy..pas2 mesti keje at least 1thn n br dpt kwn..xpe ade org sudi tggu dah hee..if dia nk kwn ngn sue dia tggu lah..kalo xnak xpe..u can go..hahaha,,bia dlm hati cedih yg amat..=(
Ok kat bwh nie ade beberapa pix kahwin my cousin n my future sis in law..so enjoy ur self..+)

 
pelamin my future sis in law.

my cousin married..sue jd pengapit tau hee

my cousin married oso..
my sis in law married
our married hahaa..pix edit je,.. 
  
cntik kn pink + white..=)
                                                          


No comments:

Post a Comment

.post {background: url(http://i454.photobucket.com/albums/qq269/carolynnreynolds/CherryBlossom-Divider.png);background-repeat: no-repeat;background-position: bottom left;margin:.5em 0 2em;border-bottom:0px dotted $bordercolor;padding-bottom:6em;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...