My LovEly FolloWeRs

Tabung Pengajian Sue..sila derma klik anda disini..thanks,..

Friday, November 20, 2009


yes! yahoooooo! MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!!!hanya itu yg mampu aku ucapkan setelah selesai perjuangan ku meghadapi exam u sem 5 ni..



ari nie 20hb11 2009 last paper xm ISLAMIC BANKING LAW..
bila abis exm wah berbunga2 keriangan aku rasakan..
yelah bila abis xm scr automaticnye aku akn balik kg..
inilah saat2 yg aku nantikan selama nie..hmpir 2bln aku terkandas kat hutan sintok ni..
tolong lepaskan aku dr hutan ini..
tolong...




last stdy lom msk dewan peperiksaan



finally 2day aku akan kuar dr Hutan Sintok ini u kembali ke kampung halaman ku yg tercinta.
but yg sedihnye aku xtau cm ne result xm sem ni..adakah maintain????naik???turun???owh NO! xdpt nk bygkan..
overall ex ade yg susah ade yg senang..
yg susah n killer bg aku ialah Public international law..
gyler punya soalan..susah..
tp aku wat sume..
xtau betol ke salah..just TAWAKAL jelah ek..

dah lupakan pasal xm..benda yg lepas xyah nk dikenangkan lagi.
e most important here is aku akan balik kelate mlm nie...suke suki sgt2..
xsabo nk jumpa family yg tersayang...
mlm nie akau naik bas kul 9.30pm..
naik bas transnatinal..
harap2 sume berjalan lancar..n sejarah xmungkin berulang..
hehee...
nak tau ape sejarah yg mungkin berulang???
meh nak cite..
aku pernah kena tggl ngn bas..benci yg amat kat bas MUTIARA..n aku n membe aku idah boikot xnak naik lg abs 2..yelah smpai hati diao tggl 2 gadis yg cute n comel nie kat tgh chanlung..sume org dpt balik
just tggl aku n idah je..so kami naik bas g KL esknye..coz tiket nk balik klate dah abis..

tiket bas aku..


dah lupankan tragedi 2..
skun yg penting aku nak BALIK!!BALIK!! BALIK..
kwn2 sume c u gain next sem ye..kita kn berpisah wat sementara waktu u pulang ke pangkuan famili msg2..

beg balik kg aku..heee


ok maaf dipinta andai ade tersalah bahasa n ape2 je ye..
k daaa uum..
c u again nex sem..





No comments:

Post a Comment

.post {background: url(http://i454.photobucket.com/albums/qq269/carolynnreynolds/CherryBlossom-Divider.png);background-repeat: no-repeat;background-position: bottom left;margin:.5em 0 2em;border-bottom:0px dotted $bordercolor;padding-bottom:6em;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...