My LovEly FolloWeRs

Tabung Pengajian Sue..sila derma klik anda disini..thanks,..

Friday, November 20, 2009

~Ketiadaan diriku~

THE wonderful     ...owh mY blog..kita tidak akan bersua muka

untuk 1bulan..coz aku akan balik umah n kat umah xde inet n aku jgk xde broadband..
xpelah..

t pas 1bulan mestia de byk benda yg aku alami..n aku akn luahkan segala2nye dlm nie yea..


t aku akan g raya kay umah bakal mak mertua aku..xtau lah cmne reaksi mereka nt..
takut gak aku rasa..cuak..entah lah,..
kdg2 rase xnak g..coz takut cmne penerimaan mereka..
tp bila pikir plak bila lg aku nak eratkan hubungan kami kalo xpernah bersua muka..
aku dah lah xcantik hudoh je..aii takutnye..takut famili dia xleh terima..xsggup!!!

tp mcm mn sekalipon aku kn g gak..

xkn kapel 4thn xpernah g jalan umah bakal mertua kot huhu..
hebat kn kami..hihi.
apih pernah gak dtg umah akak aku kat Kl..
at least akak aku dah kenal dia..
emm..
now it my turn..

dah lah tyme akak dia kawen ari2 aku x g coz dop kat kedah..
semalam aku kol mama apih n dia ajak dtg umah..kak long apih pon same ajak dtg umah nk kenal bakal adik ipar..argggg malunye aku...

kalo famili apih xleh terima aku akan lari kuar dari umah dia sekuat mungkin yg aku mampu..cabut..


apepon terjadi aku kn g gak..coz aku SYG apiH..

glitter-graphics.com


apih ade ape yg nk dimalukan..mesti dia akan backup aku..
hihiu..
ok lah..smpai cni dulu..t kita jumpa lg ye..
aku nk balik kg,..yabedabedoo..bye2..


muach2..
 

2 comments:

  1. olosss...dun wori ny...smg bahgia bebeh...=)

    ReplyDelete
  2. hehe..sudah beriaya harungi debaran 2 hihi

    ReplyDelete

.post {background: url(http://i454.photobucket.com/albums/qq269/carolynnreynolds/CherryBlossom-Divider.png);background-repeat: no-repeat;background-position: bottom left;margin:.5em 0 2em;border-bottom:0px dotted $bordercolor;padding-bottom:6em;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...