My LovEly FolloWeRs

Tabung Pengajian Sue..sila derma klik anda disini..thanks,..

Friday, October 30, 2009

exam semakin hampir

subuh menjelma lag.aku msh lagi terjaga bersama2 buku disampingku..
takut...itulah perasaan aku bila memikirkan yg exam bakal menjemputku ke dewan kuliah...
hanya tggl 1 ari lagi...1nov bakal menjelma..
di pagi yg dingin ini..bunyi cengkerek kedengaran,,
namun aku msh lg terpinga2 membaca n meghafal....
tiade kesudahanye...


namun ape yg pasti walau aku takut n x bersedia..aku tepaksa hadapinye jua.
tiada jalan lain lag,..
so ape yg aku tggu lagi..
shut down ur laptop n continue ur stdy.,.
ok fight oh..aja2 fighting..chayok2..

p/s stdy2 jgn main2 lagi hihi

No comments:

Post a Comment

.post {background: url(http://i454.photobucket.com/albums/qq269/carolynnreynolds/CherryBlossom-Divider.png);background-repeat: no-repeat;background-position: bottom left;margin:.5em 0 2em;border-bottom:0px dotted $bordercolor;padding-bottom:6em;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...